Ponúkame vám profesionálne vedenie účtovníctva a odborné konzultácie v ekonomickej sfére. Správne vedenie účtovníctva je pre úspech vašej firmy kľúčové. Naším klientom poskytujeme nielen výkazy, ale aj názor a kvalifikované upozornenia a odporúčania. Naším spoločným cieľom je dosiahnuť vysoko efektívne procesy, dynamizáciu postupov a optimalizáciu Vašich nákladov na účtovníctvo aj prostredníctvom postupnej automatizácie účtovníctva využitím umelej inteligencie. Hlavné výstupy z účtovníctva poskytujeme v slovenskom, anglickom a nemeckom jazyku.
Prenechajte zodpovednosť za kompletné mzdové účtovníctvo na nás. Budeme za vás sledovať zmeny v legislatíve, udržiavať mzdový softvér, spracovávať mzdy, distribuovať výplatné pásky, poskytovať mzdové služby. Naše komplexné služby v oblasti miezd poskytujeme tak, aby sme naplnili všetky vaše očakávania týkajúce sa plnej zodpovednosti, dodržania právnych predpisov, najvyššej bezpečnosti a praxe zamestnancov.
K spracovaniu miezd pristupujeme s diskrétnosťou a presnosťou v komunikácii. Naše mzdové účtovníčky ručia za správnosť spracovaných miezd, odvodov a daní. Vďaka svojim znalostiam v príslušnej legislatíve sú pripravené poradiť našim klientom v oblasti HR, v oblasti zdravotného a sociálneho poistenia, ako aj v oblasti pracovného práva.
Poskytujeme flexibilné daňové poradenstvo podľa vašich konkrétnych potrieb s cieľom zvyšovať hodnotu vášho podnikania. Sme spoľahlivým partnerom pre plnenie vašich bežných daňových povinností v súlade s aktuálnymi požiadavkami slovenskej a zahraničnej legislatívy.
Naše znalosti v oblasti riadenia daňových rizík a daňového plánovania uplatňujeme pri riešení komplexnejších zadaní súvisiacich so stratégiou a vývojom vášho podnikania.
Daňové poradenstvo poskytuje našim zákazníkom certifikovaný daňový poradca Ing. Peter Vaňúr, ktorý má v oblasti daní 15 ročné skúsenosti. V snahe skvalitniť rozhodovacie procesy a uľahčiť riadenie vášho podnikania vám ponúkame aj nasledovné služby:
Založenie spoločnosti pod naším odborným vedením je pre klientov jednoduché a komfortné. Pri zakladaní spoločnosti či vykonávaní zmien v obchodnom registri vás zastúpime v celom procese vzniku a registrácie spoločnosti. Náš postup je overený a založený na efektívnom procese tak, aby sme minimalizovali čas a náklady potrebné na založenie. Tento proces trvá cca 2 týždne.
Pripravíme pre vás všetky dokumenty potrebné pre vznik spoločnosti, zabezpečíme ich obsahovú a formálnu správnosť a doručíme po pripomienkach klienta príslušnému úradu v požadovaných termínoch.
Po vydaní výpisu z Obchodného registra, prípadne iných registračných dokumentov, zabezpečíme registráciu na príslušnom Daňovom úrade pre daň z príjmu, prípadne iných daní.
Vy samozrejme môžete začať ihneď podnikať.
V prípade zápisu zmien v obchodných spoločnostiach je proces obdobný.
Kúpa vlastných kancelárskych priestorov alebo ich prenajatie môže byť z určitých dôvodov pre podnikateľské subjekty nevýhodné alebo nedostupné. Pre takéto prípady ponúkame rýchle a nenáročné riešenie – prenájom sídla.
Prenájom registračného sídla v Bratislave je výhodou pre začínajúcich podnikateľov, zahraničné subjekty alebo pre firmy, ktoré poskytujú svoje služby cez internet a nepotrebujú vlastné kancelárske priestory.
Zabezpečíme riadne označenie obchodného názvu vašej spoločnosti vyžadované príslušným zákonom. Každý klient má v našich priestoroch vlastný poštový priečinok a je informovaný prostredníctvom e-mailu o došlej pošte.
Ponkúkame Vám aj správu elektronickej schránky podnikateľov na
www.slovensko.sk pre doručovanie orgánov verejnej správy.
S cieľom zabezpečiť našim klientom kompletný poradenský servis
pod jednou strechou, spolupracujeme aj s advokátskou kanceláriou
www.akpf.sk www.aksivacek.sk.
Náš tím právnikov má bohaté skúsenosti s poskytovaním poradenstva pri fúziách a akvizíciách, v oblasti práva nehnuteľností, pri konkurze a reštrukturalizácii, pri vymáhaní pohľadávok ako aj v otázkach pracovného a obchodného práva. Rovnako Vám budú vedieť poradiť aj vo Vašich súkromných záležitostiach.